دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آبان 1400 - 10:10
کاظمی:

زمینه اشتغال برای فرزندان ایثارگر و شهدا در اولویت باشد

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: زمینه اشتغال برای فرزندان ایثارگر و شهدا در اولویت باشد.
کد خبر : 619960
کاظمی



به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، علیرضا کاظمی، سرپرست آموزش و پرورش در مراسم تجلیل از رتبه های زیر ۱۰۰ کشوری در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: به داوطلبانی که نشان دادند در عرصه علم، علم آموزی و مجاهدت‌های علمی بدون در نظر گرفتن سهمیه نیز سرآمدترین هستند، تبریک می‌گویم، امید است با تلاش‌های خود این راه و هدف والای خود را ادامه دهند.


وی افزود: به فرمان مقام معظم رهبری و نگاه هوشمندانه فعالیت مدارس شاهد استمرار پیدا کرد و برکات زیادی برای مجموع فرزندان ایثارگران و در کنار آن دانش‌آموزان دیگر نیز بهره گرفته‌اند. البته با وضعیت مطلوبی که مدنظر است فاصله داریم و دینی که فرزندان شهدا و ایثارگران نسبت به نظام و انقلاب دارند فراتر است.


کاظمی بیان کرد: بازبینی دقیق در مدارس شاهد نیاز است تا با آسیب‌شناسی خدمات بهتری در راستای ارتقای علمی برای دانش‌آموزان فراهم شود، این مدارس کانون اصلی توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و مظهر اقتدار، جریان سازی‌های فرهنگی بین دانش‌آموزان و جامعه باید باشند. با تلاش‌های صورت گرفته این مدارس هم در عرصه های علمی و فرهنگی درخشیده‌اند


وی اظهار کرد: باید زمینه اشتغال برای فرزندان ایثارگر و شهدا در اولویت باشد، آموزش و پرورش بهترین دستگاه برای تغییر و جهت‌گیری‌های بنیادی در کشور است.


انتهای پیام/۱۱۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته